wtorek, 20 maja 2014

Półmaraton Pabianice


   IV Pabianicki Półmaraton ZHP - 23.03.2014
  
   Warunki idealne do biegania, ok 8stC, niemal bezwietrznie, momentami delikatny deszczyk.
Start był na stadionie na ziemnej bieżni, z której zaraz wybiegliśmy na pabianickie ulice. Otworzyłem planowo w 3:30, dość szybko znaleźliśmy się we trzech z Damianem Piernikowskim (Master Piernik) i Zbyszkiem Wojtysiakiem w grupce której pasowało to tempo. Przed nami jakieś 30m był doskonale znany na Ziemi Łódzkiej Krzysiek Pietrzyk z Koluszek. Tempo oscylowało w granicach 3:30-35, ale oszczędzaliśmy siły. Zaraz za znaczkiem 7.km Piernik wystrzelił jak z torpedy i długo się nie zastanawiając poszliśmy za nim. Po 500m doszliśmy Krzyśka, a tempo tego półkilometrowego odcinka wyniosło 3:11/km. Było to ryzykowne, ale skuteczne. Na 16.km była jedyna nawrotka i widać było w oczach że Piernikowi i mi zostało najwięcej siły. Kusiło mnie żeby przyspieszyć już teraz do jakichś 3.20-22 bo miałem straszną na to ochotę, ale bałem się samotnego biegu i dalej stukaliśmy to 3.30... Za znacznkiem 20km Piernik pokazał mi co znaczy młodość i odfrunął w tempie ok 3.05-3:10. Ja przyspieszyłem do 3.18 bo na tym etapie już na wiele więcej nie było mnie stać. Wolałem się nie oglądać tylko biegłem już swoje na te 95% maxa. Ostatnie 240m (wg GPS 21,24) zrobiłem po ziemnej błotnistej bieżni <2.55.

czas 1:14:22
miejsce 8/861, kat M-30 m.2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz